[ LUGOS-BLA ] css

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Thu Apr 19 16:55:26 CEST 2001

Andrej Lajovic wrote:
> povejte mi, ce se ze splaca www strani pisat v html 4,
> torej s css, oziroma koliksen procent browserjev
> TamZunaj(tm) to ze podpira.

Če uporabljaš tabele, lahko stran vseeno čisto sprejemljivo
izgleda tudi v starejših brskalnikih (verziji 3). Kaj več
bi si lahko želel?

Meni je bolj všeč xhtml, ker ima bolj striktna pravila  (ki
so pomembna tudi za CSS).

Najbolj problematična sta IE3 in NN4. Lahko pa vključiš
bolj problematične dele (margin, line-height...) v CSS
takole:
@import url(/nizaIE3inNN4.css);

Osnovne zadeve (font-family, color, backgrund...) razmeroma
zanesljivo delujejo tudi v NN4.

CSS zna hitro postati problematičen, če ga kombiniraš z
JavaScriptom (DHTML).

Zelo pomembno je tudi, kaj imaš na strežniku in kaj boš
uporabljal za izdelavo strani.

Podatkov o tem, kaj brskalniki podpirajo in kaj ne, je na
tone:
http://www.dmoz.org/
http://www.google.com/

In še nekaj linkov:

The church of usability --- Jakob Nielsen
http://builder.cnet.com/webbuilding/0-3881-8-5069140-5.html

What is valid web pages? --- MegaDoc
http://www.megadoc.dk/Text/Generation.html

Ask Doctor Web --- Jeffrey Zeldman
http://www.zeldman.com/askdrweb/

Fear of Style Sheets --- Jeffrey Zeldman
http://www.alistapart.com/stories/fear/

--
Gregor @ Mandrake 7.2 -> KDE 2.0 -> Kmail 1.1.99 -> ;-)