[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS-ORG ] predlog ankete

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Apr 18 22:48:23 CEST 2001

On Wed, Apr 18, 2001 at 02:34:55PM +0200, David Klasinc wrote:

> Ko se enmu mudi na smrt z neko zadevo le ta nima casa in bi mu blo treba
> povedat deset dni prej.
> Ampak, ko en samo pomisli na neko najvecjo traparijo, jo takoj dobi...
> Ne ne, to ni blo za Boruta... ampak za vse, ki so Bastard Operator By Heart

Ah, seveda je bilo (tudi) zame. Fora je v tem, da mi je to vzelo 15 sekund
(skupaj z logiranjem na remote masino in su-jem), za kaj drugega pa rabis
recimo eno uro. Normalno da se k tadrugemu ne spravis kar takoj, ampak takoj
ko predvidevas, da bos imel eno uro za to naredit. Res pa je tudi, da je to
bolj "uporabno" kot vecina stvari, ki jih zahteva (l)user nation. ;-]

Borut
borut.mrak at ijs.si