[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

crt jakhel crt at dergan.si
Thu Apr 12 19:43:27 CEST 2001

> Vzpodbudno :-/, linuxa je manj kot 3 %, se slabse, manj kot 2.5 %.

such is life ... lastnorocno hodim gor s tremi linux masinami, trudim se
;) ... dejstvo je, da se linux se vedno lahko slika, kar se tice
pisarniske uporabe, in verjeti, da se bo to kmalu spremenilo, je cista
utopija. ljudje so sprejeli kot normalno to, da racunalnik vcasih dela,
vcasih ne, da ga ugasnes in prizges in potem dela, da se obcasno
pojavljajo neki virusi, da to tudi stane ... vse to je bilo zrtvovano v
imenu komforta in winsi pac ponujajo nek lowest common denominator, ki
apelira na najvecji del populacije. to je fakt. tu ni kaj
razpravljati. najvec, kar imam od tega, je smeh, ko pride kdo k meni, vidi
kde2 in rece, mater mas ti neke cudne windowse.