[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Apr 12 09:12:26 CEST 2001

On Thu, Apr 12, 2001 at 09:10:17AM +0200, Ales Kosir wrote:
> Ali kdo ve za kaksne reprezentativne podatke, kaksna je porazdelitev
> brskalnikov v Sloveniji? Zanimata me tako brskalnik (razlicica) kot OS.
> Bojim se, da je NS zastopan z manj kot 10 %, Linux kot platforma pa se
> veliko slabse. Metod Kozelj je pred casom postregel s podatki za obiskovalce
> HMZ.

KiSS ima okoli 70% IE in windows 9x, ostalo je skoraj 15% netscape,
ostalo je IE na kaksni drugi platformi, kake 3% je linux/netscape,
lynx, konqueror, vse ostalo je manj kot %. To je bilo ko sem gledal
kaksne 3 tedne nazaj, se mi zdi.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer