[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Apr 11 08:09:04 CEST 2001

On Wednesday 11 April 2001 08:00, you wrote:

> Vsaj ne dobis celega sistema zraven... No ja cel desktop ampak se vedno ga
> je manj, kot Win... :)

Ne dobis celega desktopa, vsaj ne nujno. Jaz uporabljam od KDE-ja tocno dve
stvari: konqueror in kmail. Ce nimam zagnanega ne enega ne drugega, potem ne
bi nihce uganil, da sploh kdaj uporabljam KDE. Aja, ups, KDM tudi uporabljam,
ker zgleda fancy ;-]

> Se mi zdi, da je velikost zgolj problem lenega in neproduktivnega
> programiranja... Nevem no... ce je Lynx dolg 900k in mu uspe sparsati tisti
> HTML, potem je deset mega mnogo prevec za to, da znas se tabelo in sliko
> narisat na ekran.. :)

Pri meni je konquerorja pod 3,5 M (konqueror in libkonq).

Je pa res, da je knjiznic za KDE in qt skupaj okoli 20M, pa se od tega je
*velika* vecina razne dokumentacije, ikon in spremne sare.

Konqueror je torej precej majhen. In zna prikazat tudi flash. Nic manj kot
Netscape za Linux. In CSS-je (prakticno celoten 1 in 60% CSS2). In se kaksen
goodie. Aja...poleg tega da je do sedaj edini browser (poleg bloata od
mozille), s pametno implementacijo filtriranja cookiejev. (Za vsak nov cookie
imas opcijo accept oziroma reject, odlocis pa se lahko samo za to cookie ali
pa za vse iz te domene.)

Borut
borut.mrak at ijs.si