[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

polz at writeme.com polz at writeme.com
Tue Apr 10 23:54:07 CEST 2001

> Majhen je ce ga primerjas z Netscapom. Druge primerjave itak
> skor da ne more bit... razen ce sem jaz kaj zamudil.. konquer
> in razni lynxi so ze majhni lahko..  ampak pac ne znajo prikazat
> pravilno raznih cudnih dodatkov, ki jih znata samo ta velika dva.
> Potem pa obcuduj razne cnn.com.. ko se vse nekak cudn
> sfrizi in ne mores nic prebrat :)
Konqueror je prav tako glomazen.
Ocitno je html ze tako degeneriran standard, da je nemogoce napisati
browser, ki bo znal prebrati 300K page in zasedel pri tem manj kot 30M
prostora.

Bedno.

> ce pa naletis na
> stran, ki je cela v flashu potem ti je pac Win edina izbira ce prav
> razumem.
Flash player za GNU/Linux obstaja.
Problem je v tem, da si omejen na delo z uporabo oci in miske (cesar nekateri
preprosto ne morejo) in na uporabo Inteloidnih procesorjev, ki so splosno
priznano
najgloblje govno v primerjavi s katerim koli drugim podobno zapletenim
sistemom.

> zgleda je Anti M$
> stran vseen v rahli prednosti na tej listi.. vsaj stevilcno ce ze ne
> po argumentih :)
Prav imas, argumentov pa res nimamo.