[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Sim simon.a.zalar at kiss.uni-lj.si
Tue Apr 10 22:25:42 CEST 2001

Zivjo!

>links, lynx, opera, KONQUEROR, galleon, .....

Ok sej nic ne recem.. nardijo ga ze.. in nekateri celo
upostevajo HTML 1.0..  tisti najboljsi so slisali tudi
ze za frame :)

>ce bodo vsi skocili v vodo, a bos ti tudi ?
>ce so vsi obleceni, a bos ti tudi ?

No si ze vidu kje koga da bi v brezveze
skakal v vodo.. jaz se ne..

>kaj je to netscape ?

Hja Netscape Navigator, Communicator ali
karkoli ze je tisto cudo.

>ne...pac pa iz mese.

Ne bos verjel ampak nisem clan mese.. Ce se ne
motim majo tam bolj Spectrume.. vsaj vcasih je bil
Sinclair glavni ce se prav spomnim.

Sim