[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Sim simon.a.zalar at kiss.uni-lj.si
Tue Apr 10 16:13:00 CEST 2001

<Flamebait>

>Couldn't agree more...
>HTML 1.0 z dodatkom tabel je bilo najvec kar smo sploh potrebovali...

Jap.. in 640 kb rama bi reku kolega billy..
IE je pac ratu standard.. in tisti ki ga uporabljamo mamo
pac ene privilegije pred tistimi ki ga ne :) Netscape
ma itak cedalje manjsi delez.. na zalost zgleda noben
ne zna narest kaj tako stabilnega, majhnega in hitrega
kot je IE.. zato si pa lahko M$ zmisljuje nove standarde.
Ce ma kakih 90% ljudi IE, se vec pa Flash potem je logicno
da bojo delali strani za njih.

>Tako zdaj grem pa v trgovino kupit deset giga rama.... ;)

Namesto tega si kupi P90 in namesti win98+IE bos vidu
kako to leti. :)  To ti je pa TCO.. 1 ghz Athlon da lahko
lavfas netscape s spodobno hitrostjo.

In zdej se bom pa cudu zakaj so me izkljucil iz vseh
Lugos list. :)