[ LUGOS-BLA ] Oglas na netu ...

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Apr 2 11:33:22 CEST 2001

On Sun, Apr 01, 2001 at 11:22:33PM +0200, Davor Guttierrez wrote:
> Vem, samo moti me tisto za starejse oz. zastarele racunalnike. Lahko bi
> napisali: Ej, folk ta modem je dosti boljsi od ostalih v nasi ponudbi,
> deluje pa tudi na operacijskem sistemu Linux.

Which, of course, is not true.

Kar je res je to, da vsako tele rajsi kupi modem za 4k kot za 15k, saj
tako prihrani denar. Ce mu winamp malo preskoci ko se priklaplja na net
ali pa mogoce ne more klicat pulzno, ga to ne moti. You get what you
pay for (pravzaprav ne, ampak to je popolnoma druga zgodba).

Microsoft tudi pravi da je linux zastarel in predvsem slabsi od katerega
koli njihovega sistema.

In se to: ker od casa do casa uporabljas sistem windows microsoft .net
ze ve tvojo krvno skupino in rh faktor.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer