[ LUGOS ] diald in isdn

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Dec 15 11:42:05 CET 1998

ojla!

> Vem, da je nekdo ze vprasal to vprasanje ampak na listo ni dobil odgovora,
> vsaj jaz ga ne najdem v arhivu ;)) torej:

> diald in isdn? kako? ma kdo ze delujoco zadevo pa bi mal poslal filetke?

ja vprasanje sem postavil jaz sem gor, samo ni bilo odziva.. ocitno folk
nima ISDN doma, pa jim ne dela... torej odgovor je cisto enostave. Po
dolgem mucejnu da bi usposodil diald z ISDN sem obupal in na koncu cisto
pomotoma ugotovil da ima to funkcijo v sebi ze sam isdnctrl ce uporabljas
utils4isdn. tam nastivis cifro na ketero naj klice ter hanguptime in ce
bos padel z linije bom sel sam nazaj... zadevo sem opazil cisto pomotoma,
ker seveda to nikjer nisem zasledil v dokumentaciji...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist