[ LUGOS ] Teles ISDN kartica

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Dec 20 17:57:47 CET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, Matevz Harlander wrote:

> to pa res.. celi dve DIP stikalci sta gor (zelo mocno orodje za
> nastavljanje:)). Kaksen je
> njun namen sicer ne vem vec, ker sem knjigco zalozil, ampak tople vode ziher
> ne
> nardita sami od sebe.

Stikali sta zza nastavljanje IO porta, se mi zdi... Hm, cez kake 14 dni ti
lahko povem kaj pomenijo nastavite, ko pridem domov.. ;>

> pa.. pocakmo.. poglejmo.. obupajmo! :))))))

Kartica dela z isdn4linux brez problemov, sem ze dve instaliral in ni blo
tezav... Tko da... Ce prej ne zrihtas cez 14 dni :)

David!
Windows 95 - The Twilight Zone of the Operating Systems.

Dodatne informacije o seznamu Starilist