[ LUGOS ] IRCD...& re mgetty predstavitev

Peter Gregorc Peter.Gregorc na kingsofmetal.ml.org
Sre Dec 9 22:30:34 CET 1998

-----Original Message-----
From: Rok Krulec <Rok na fpp.edu>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Cc: Miha Tomsic <miha.tomsic na ensico.si>
Date: 9. december 1998 20:45
Subject: [ LUGOS ] Announce: mgetty predstavitev na install-festu

>Pozdrav,

>3.) Se vedno drzim besedo in vsakemu novincu (MAX 5) , ki mi bo dokazal da
>zna instalirat Slackware podarim CD s Slackware 3.6 in en Pingo.
Hm, v tem primeru se grem pa tud jest novinca :>
>Rok Krulec aka Tantadruj
>Prosim za pripombe/predloge in se opravicujem za dolg mail.
>
>P.S.: A mi lahko kdo na mapo Ljubljane, oz. na taksno mapo kjer se vidi
>kolodvor narise kje je Ensico. Po Ljubljani se namrec ne spoznam najbolje.
Nerad priznam, sam telekom ma kr dobro karto na tisu

>--
>Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
>Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Glede moje predstavitve IRCD 2.0.1 streznika je pa tako: najprej mi mora
nekdo pomagat zrihtat plug and not play modem pod linuxom (najrajs bi si
prej se slack 3.6 vrgu, da dobim CD), da bom lahko to stvar DLju

Greets
Peter Gregorc, IRC Mungo
Admin of irc.sux.nu on Krameria network.
e-mail:irc na irc.sux.nu
http://i.am/mungo

Dodatne informacije o seznamu Starilist